Digitale transformatie

Toen COVID-19 zich over de wereld verspreidde, stelde de mogelijkheid om realtime-informatie binnen handbereik te hebben teams in staat om met dezelfde snelheid, zo niet sneller, door te werken. De verwachting is dat bedrijven de komende jaren zullen gaan nadenken over het herstel van hun activiteiten en het opbouwen van de nodige slagkracht om ook toekomstige crises het hoofd te bieden. Digitalisering zal hierin een prominente rol spelen.

Machinebouw

De impact van COVID-19 op de machinebouw

Maar, in hoeverre zijn Nederlandse machinebouwers in staat om digitale transformatie door te voeren? Om inzicht te krijgen in deze vraag heeft ICT Group een exploratief benchmark onderzoek verricht onder vooraanstaande Nederlandse machinebouwers. Hierin wordt er gekeken naar de adoptie van digitalisering in de laatste jaren door machinebouwers, de verschillende technologieën die zij daarvoor hebben ingezet en in hoeverre de pandemie hun digitaliseringsproces heeft beïnvloed. Laat uw gegevens achter en ontvang het whitepaper gratis.

Het whitepaper geeft antwoord op de volgende vragen:

• In hoeverre heeft de huidige mate van digitalisering gezorgd voor een stabiele tijd tijdens de crisis?
  • In hoeverre heeft de pandemie invloed gehad op de perceptie van machinebouwers over digitale transformatie?
  • Heeft de pandemie gezorgd voor een verschuiving in de doelstellingen van de machinebouwers?
  • Hoe bekend zijn machinebouwers met diverse technologieën?
  • Welke plannen hebben machinebouwers met betrekking tot digitalisatie?

Neem contact op met Marco Boeve.

Marco Boeve