Noteer 21 juni 2023 alvast in uw agenda. ICT Group nodigt u uit voor het ICT Group Smart Industry Summit. Het belooft een inspirerende middag en avond te worden waarin digitale transformatie in Industriële Automatisering centraal staat. U kunt deze dag deelnemen aan inspiratiesessies en we presenteren samen met onze klanten diverse cases en praktijkvoorbeelden. Samen met u behandelen we vragen als: “Waar staan wij nu op het gebied van smart industry en wat is nodig voor Industry 5.0”? Enkele onderwerpen die hierbij centraal staan zijn: “digitale transformatie”, “cyber security” en “keten integratie”.

Tijdens het ICT Group Smart Industry Summit kunt u daarnaast kennis maken met innovatieve technologieën door middel van demonstraties. Kortom, een volledige beleving voor iedereen die geïnteresseerd is in de toekomst van Industriële automatisering.

Voor onze gasten verzorgen we een heerlijk diner en we sluiten de dag af met een netwerkborrel.

Momenteel ontwikkelen we een interessant programma voor deze dag. Meld u alvast aan voor het ICT Group Smart Industry Summit en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Neem contact op met onze experts:
Leendert Mijnders

Business Consultant, ICT Group