INNOCY, onderdeel van ICT Group, organiseert op 8 september een inspirerend netwerkevent.

Als advies- en ingenieursbureau van de toekomst bedient INNOCY de gehele levenscyclus van complexe assets. Omdat wij geloven dat je alleen dan echt een partner kan zijn bij grootschalige
infratrajecten.

Het belooft het een inspirerende avond te worden dankzij onze gastspreker Ruud Veltenaar. Als filosoof, trendwatcher, TEDx spreker, bevliegeraar, buitengewoon hoogleraar en sociaal bewogen investeerder is hij een talent in het vertalen van trends en ontwikkelingen naar de impact op ons leven en werk.

Ben jij actief in de infrawereld en wil je kennismaken met INNOCY? Dan is dit event de uitgelezen kans om met elkaar kennis te maken.

Ruud

Over de lezing

De wereld verkeert niet in een financiële of economische crisis, maar in een transformatie naar een volgende fase in onze beschaving. Deze transitie raakt bijna iedereen en heeft grote invloed op ons leven en werk. Tijdens zijn lezing verschaft Ruud Veltenaar duidelijkheid over de toekomst en biedt hij concrete hoop op een betere wereld. Ben jij klaar voor de toekomst en in staat om ook in turbulente tijden het verschil te blijven maken?

Aanmelden

Enthousiast over het INNOCY Summer Event? Bekijk het volledige programma en meld je aan!

Meer informatie over het INNOCY Summer Event?

Neem contact op met Femke Huisman

Femke Huisman