We streven niet alleen naar groei in omvang en omzet, maar ook in de waarde die we toevoegen voor onze klanten.

Tijdens de eerste maanden van 2023 introduceerden we onze strategische roadmap, "The new mindset for growth". Deze roadmap zette een duidelijke route uit voor de volgende jaren. De nadruk lag op het uitbouwen van onze positie in een aantal focusmarkten: Automotive, High Tech, Industrie en Infra, Logistiek en Publieke Mobiliteit. Bij het realiseren van deze stap is het essentieel dat we ons blijven concentreren op projectmatig werken, mede op basis van een aantal oplossingen die in eigen huis zijn ontwikkeld. Terugkijkend op 2023, het 45e jaar van ons bestaan, zijn we blij met de eerste stappen die we op deze reis hebben gezet.

In ons Public Report vertellen we je graag meer over onze plannen om niet alleen te groeien in omvang en omzet, maar ook in de waarde die we toevoegen voor onze klanten. Verder bevat het rapport voorbeelden van een aantal aansprekende projecten die we hebben mogen realiseren voor klanten in onze focusmarkten. Veel van deze verhalen bevinden zich op het kruispunt tussen innovatieve technologie en duurzaamheid. Daarnaast vertellen een aantal collega's van verschillende business units in Europa hoe zij, ieder op hun eigen manier, willen bijdragen aan een betere wereld.

public report 2023

Lees hier ons volledige public report 2023

Het verslag is alleen beschikbaar in het Engels.

Desktop  Mobiel

Neem contact op met Public Relations