ICT Group is een van de exposanten op de Container Terminal Automation Conference (CTAC) 2021. Dit volledig virtuele evenement vindt plaats van dinsdag 18 mei tot en met vrijdag 21 mei.

Dit jaar zal het evenement debatten organiseren over de stand van zaken in de sector met leiders op C-niveau uit de sector, de opkomende technologieën verkennen die een revolutie in de sector teweegbrengen en u helpen uw reis naar automatisering voort te zetten.

Key topics voor 2021:

• Automatisering van brownfield terminals
  • Big data en opkomende technologieën
  • De toestand in de sector

CTAC 2021 volgt op het succes van het virtuele evenement van 2020, dat 450 aanwezigen telde, waaronder meer dan 200 terminaloperatoren. Meer dan 60 sprekers zullen presenteren en discussiëren tijdens de vier dagen van CTAC 2021, waar C-level vertegenwoordigers van Container Terminals van DP World Limassol, tot Hutchison South East Asia en vele daar tussenin, allemaal hun eigen inzichten en case studies zullen delen.

Smart Port webinar

In vervolg op de CTAC 2021 organiseert ICT Group op donderdag 27 mei een Smart Port webinar. In dit webinar, interessant voor iedereen die betrokken is bij havenlogistiek en containervaart, willen we graag onze visie op container terminal automatisering met u delen. Hoe u Smart Port Logistics kunt realiseren, zoals wij dat doen voor ECT en PSA.

Open systemen en data-driven orkestratie

Een golf van technologische innovatie en integratie stelt industrieën, waaronder havens, in staat om op een meer data- en inzichtgedreven manier te werken. Een Smart Port maakt gebruik van automatisering en innovatieve technologieën. Data-intelligentie en IoT verbeteren de prestaties en optimaliseren de Return on Investment.

De havens van de toekomst zullen hun rol uitbreiden door informatiestromen te orkestreren om de efficiëntie van hun volledige ecosysteem te verbeteren. Informatie is de hoeksteen van Port 4.0. Hoe revolutionair gesloten automatiseringssilo’s in hun tijd ook waren, vandaag beperken ze uw business. Een nieuwe aanpak is nodig als u de controle wilt behouden en voorop wilt blijven lopen. Het vervangen van gesloten automatiseringssilo’s door open georchestreerde systemen is de sleutel.

Neem contact op met Bart Overgaauw

Bart Overgaauw