Op 23 november biedt Turnn bezoekers van Fleet Expo een demonstratie van en interactieve sessie over het door Turnn ontwikkelde digitale reisplatform. De Turnn App is dé slimme oplossing die werkgevers ontzorgt bij de uitvoering van duurzaam mobiliteitsbeleid. Fleet Expo is de netwerkplek bij uitstek voor alle professionals in de mobiliteitsbranche en vindt plaats in Expo Greater Amsterdam.

Demonstratie Turnn App

Met de noodzaak om de uitstoot van voertuigen naar nul te brengen komt er heel wat af op fleetmanagers, wagenparkbeheerders, autofabrikanten en toeleveranciers. De Turnn App registreert automatisch alle reisbewegingen van werknemers en stimuleert hen duurzame keuzes te maken voor woon-werkverkeer en zakelijke ritten. De app werkt met een werkgeversdashboard dat - AVG-proof - real-time inzicht geeft in individuele declaraties, CO2-uitstoot, besparingen en CO2-winst van reizende werknemers. De app neemt bovendien de reisadministratie volledig uit handen. Turnn is een MaaS (mobility as a service)-app van ICT Group.

Interactieve sessie Turnn

Naast de demonstratie van de app verzorgt Turnn op Fleet Expo ook een interactieve sessie over duurzame mobiliteit en duurzaam mobiliteitsbeleid. Voor veel bedrijven is zakelijke mobiliteit een van de grootste bronnen van schadelijke uitstoot. We kunnen grote stappen maken in de verduurzaming, door vaker te kiezen voor een duurzame vorm van vervoer als je naar of voor je werk reist. Het is aan te bevelen dat werkgevers hier actief beleid op voeren. Maar hoe doe je dat? En waar moet je allemaal aan denken? Slimme digitale technologie kan de uitvoering van het beleid vergemakkelijken. De Turnn App is daar een goed voorbeeld van. De app stimuleert werknemers om duurzame keuzes te maken voor hun woon-werkverkeer en zakelijke ritten en ontzorgt bij alle administratieve rompslomp die daarbij komt kijken.

Kom tijdens Fleet Expo naar stand
2.405  voor een demonstratie van de Turnn App. Ook ben je van harte welkom bij de interactieve sessie over duurzame mobiliteit en duurzaam mobiliteitsbeleid.

Meer weten over Turnn?

Bekijk de video hieronder of ga naar de website van Turnn.

Neem contact op met Hans Ketterings

Hans Ketterings