CO2 Prestatieladder

ICT Group vindt het belangrijk om op een maatschappelijke verantwoorde manier haar werk uit te voeren. Duurzame bedrijfsvoering is een onderdeel daarvan en de CO2 Prestatieladder is een manier om te helpen de CO2 uitstoot in kaart te brengen, waardoor er maatregelen genomen kunnen worden om deze uitstoot te reduceren. Sinds 2011 is ICT Group gecertificeerd voor de CO2 Prestatieladder.

Kiwa CO2 Prestatieladder logo

Hercertificatie door Kiwa

Zoals elke gecertificeerde organisatie is ICT Group geaudit door een onafhankelijke en geaccrediteerde Certificerende Instelling (CI), Kiwa Nederland, en opnieuw met goed gevolg!

We hebben ons opnieuw gecertificeerd voor de CO2 Prestatieladder, niveau 4 (Handboek versie 3.1). Hiermee hebben we weer aangetoond dat ICT Group een gegarandeerd werkend CO2-managementsysteem heeft voor haar organisatie.

Het certificaat is geldig tot 5 oktober 2024. Tijdens deze periode worden we jaarlijks geaudit op onze ambities, behaalde reductie(s) en het continue verbeteren. Zo wordt door Kiwa ook de komende periode beoordeeld of ICT zijn reductiedoelstellingen behaald heeft en dus doet wat het zich voorgenomen heeft op gebied van het verminderen van CO2-uitstoot.

Download het certificaat

Kiwa heeft vastgesteld dat het managementsysteem voor het CO2-bewust handelen van ICT Group B.V. voldoet aan niveau 4 van het handboek CO2-Prestatieladder.

CO2-Bewust certificaat

Neem contact op met Media Relaties.

ICT Group Kantoor