Als partner van Microsoft in Nederland delen wij de wereldwijde visie van Microsoft om elke persoon en elke organisatie op de planeet in staat te stellen meer te bereiken. Door de Partner Pledge te ondertekenen, ondersteunt ICT Group de Microsoft Partner Pledge om een positieve sociale impact op de maatschappij te hebben.

Microsoft Partner Pledge

De Microsoft Partner Pledge is een intentieverklaring waarin we ons aansluiten bij Microsoft om technologie te gebruiken als een kracht voor het goede. We sluiten ons aan bij deze reis en werken om ambassadeurs te worden voor alle vier pijlers van deze Pledge, namelijk digitale vaardigheden, verantwoorde en ethische AI, inzetten voor een diverse en inclusieve techsector en een ecologisch duurzame toekomst voor onze planeet.

Duurzame oplossingen

De wereld om ons heen verandert snel en digitale transformatie heeft grote invloed op de manier waarop we leven en zaken doen. Als een leverancier van technologische oplossingen is ICT Group zich zeer bewust van haar maatschappelijke rol en verantwoordelijkheid. Ons doel staat centraal bij alles wat we doen: innovatieve ideeën, duurzame oplossingen en een inclusieve werkomgeving gebruiken om de wereld elke dag slimmer te maken. Door de Pledge te ondertekenen dragen we ons steentje bij en hopen we samen met Microsoft een krachtige impact te hebben op de maatschappij.

Neem contact op met Media Relations.

ICT Group Kantoor