Bij ICT Group vinden we het belangrijk om te blijven leren en kennis te delen. Daarom neemt een van onze experts je mee in de wereld van Cyber Security in Azure. Steven van den Beemt presenteert: Building a Fortress in Azure. Hoe verdedigen we de kroonjuwelen van onze klanten en zorgen we ervoor dat deze veilig in onze luchtkastelen blijven? Deze presentatie laat zien hoe je 'Defense in Depth' strategie kunt toepassen om je Azure oplossingen nog veiliger te maken.

Building a fortress in Azure

Versterk je Azure oplossing met de 'Defense in Depth' strategie.

Hoe dragen diensten als Virtual Networks, Web Application Firewalls, Private Endpoints en MS defender for Cloud bij aan een veilige architectuur? Hoe zorg je ervoor dat je zelf nog wel op een veilige manier toegang hebt tot je '"kasteel"? Hoe bewaar je het overzicht over al je workloads en zorg je ervoor dat er geen gaten in de "kasteelmuren" vallen? Dit is een greep uit de vragen die tijdens het webinar beantwoord zullen worden.

Heb je de webinar gemist? Geen probleem bekijk hieronder alle slides van de presentatie.

Bekijk hier de presentatie

Bekijk hieronder de volledige webinar terug

Neem dan contact op met Marlies Werk

Marlies Werk