De deelnemende collega’s van ICT Group, afkomstig uit alle windstreken, en hun introducés hadden samen met de BN-ers een fantastische dag! Mooie gesprekken tijdens het lopen en fietsen en leuke verhalen bij de lunch en borrel.Sport verbindt. Dat hebben we ervaren op die bloedhete zaterdag in juni. Met een flinke voorraad water, UV-factor 50, petten en zonnebrillen had iedereen er enorme zin in. Heerlijk in de schaduwrijke bossen bij Driebergen wandelen en fietsen met Leontien van Moorsel, Wendy van Dijk, Michael Zijlaard en Erik Breukink. De deelnemende collega’s van ICT Group, afkomstig uit alle windstreken, en hun introducés hadden samen met de BN-ers een fantastische dag! Mooie gesprekken tijdens het lopen en fietsen en leuke verhalen bij de lunch en borrel.

Vitaliteitsdag

Lees hier meer over de vitaliteitsdag 2022 én bekijk de aftermovie!

Neem contact op met Carla Stuifzand - Press

Stuur een mail