ICT Group B.V. (ICT) kondigt de overname aan van 100% van de aandelen van Fourtress B.V. (hierna te noemen “Fourtress”). Fourtress is een gerenommeerde technische automatiseringsdienstverlener gevestigd in Eindhoven. Bij de onderneming werken momenteel circa 42 medewerkers op HBO / academisch niveau.

Deze overname past in de groeistrategie van ICT die erop gericht is om een leidende Europese leverancier van technologieoplossingen in gedefinieerde markten te zijn. ICT streeft zowel autonoom als door middel van acquisities naar groeimogelijkheden om haar huidige onderscheidende niche positie uit te bouwen.

Jos Blejie, CEO van ICT: “Met deze overnames vergroten we ons marktaandeel en onze kennis in Industriële Automatisering en de Embedded Software Industrie. Wij heten onze nieuwe collega’s van harte welkom binnen de ICT Groep.”

Pim Grol blijft werkzaam als Commercieel Directeur bij Fourtress. Hij voegt toe: “Ik ben erg enthousiast dat Fourtress toetreedt tot de ICT Group. Er is een goede culturele fit en ik kijk er naar uit om onze business samen verder uit te bouwen.”

Er zijn geen financiële details bekend gemaakt.

Neem contact op met Media Relations.

ICT Group Kantoor