Donderdag 18 januari markeert een baanbrekende stap vooruit voor ICT Group, de logistieke divisie is nu officieel gelanceerd. Met een sterke focus op innovatie en efficiëntie streven we ernaar de logistieke sector te transformeren.

De logistieke divisie van ICT Group belooft een frisse wind te brengen in de wereld van logistiek. We omarmen geavanceerde technologieën en strategieën om operationele processen te optimaliseren en duurzaamheid te bevorderen.

Met trots kondigen wij dan ook onze samenwerking aan met ICT Netherlands, Yellowstar, Incore en OrangeNXT. Allen toonaangevende partners op het gebied van logistieke softwareoplossingen. Samen zullen we de sector voorzien van baanbrekende oplossingen en de standaard van logistieke dienstverlening verhogen.

ICT Group is een toonaangevende leverancier van technologische oplossingen, en met de toevoeging van de Logistieke Divisie versterken we onze positie als innovator in diverse sectoren. Volg ons op sociale media voor meer updates.

Deelnemende labels

Neem contact op met Huub van der Linden