Op zaterdag 16 en zondag 17 juli vindt het Rotterdam Cycling Festival plaats. Hierbij staan gezondheid en bewegen centraal. Het event sluit naadloos aan bij de visie van ICT Group en de campagne Go for IT!, waarmee we onze medewerkers inspireren en stimuleren om in beweging te blijven en het beste uit zichzelf te halen. Iedereen op zijn of haar eigen manier.

Ladies ride 17 juli

Een belangrijk onderdeel van het Rotterdam Cycling Festival is de Ladies Ride op zondag. ICT Group steunt met trots dit initiatief. Met Leontien van Moorsel en Wendy van Dijk op kop fietsen alle deelnemers aan de Ladies Ride de tocht in de opvallende roze ICT Group-outfit. Onder de 800 deelnemers is bovendien een grote groep collega’s van ICT Group. Er zijn routes uitgestippeld van 25, 45 en 80 kilometer en er wordt zowel op de gewone fiets, wielrenfiets, handbike als e-bike deelgenomen. Per deelnemer gaat een vast bedrag naar de Erasmus MC Foundation.

Lees alles over de samenwerking tussen ICT Group en de Ladies Ride!

L’Étape Rotterdam by Tour de France 16 juli

De mannen wacht op zaterdag een flinke uitdaging. Dan wordt de wegrace L’Étape Rotterdam by Tour de France gereden. Dit is echt iets bijzonders voor de fanatieke wielrenner en ook daar doen collega’s van ICT Group aan mee. De L’Étape Rotterdam is een afgesloten parcours van 135 kilometer voor het ultieme Tour de France-gevoel.

Toeschouwers welkom!

Het Rotterdam Cycling Festival is een uniek sportief event waar medewerkers van ICT Group in groten getale aan meedoen en zich van hun sportiefste kant laten zien. Toeschouwers zijn ook van harte welkom! Het Rotterdam Cycling Festival biedt volop vertier. Zo kun je in het tourcafé meeluisteren met speciale gasten uit de wielerwereld, zijn er foodtrucks uit alle windstreken en spetterende muzikale optredens.

Bezoek ook de website van het Rotterdam Cycling Festival

Campagne Go for IT!

De samenwerking met het Rotterdam Cycling Festival is een mooi voorbeeld van de activiteiten in het kader van Go for IT!. Met Go for IT! wil ICT Group bijdragen aan het stimuleren van een gezond lichaam en gezonde geest, het versterken van een inclusieve werkomgeving en het vergroten en delen van (technologische) kennis. We bieden onze medewerkers een breed scala aan activiteiten, waarbij ze zowel individueel als gezamenlijk kunnen werken aan hun fysieke en mentale gezondheid. Door met elkaar deel te nemen aan uitdagende events en initiatieven ontstaat bovendien verbondenheid. Ook dat vinden we belangrijk.

Lees verder over de activiteiten in het kader van Go for IT!

Neem contact op met Carla Stuifzand - Press

Stuur een mail