Van 26 tot en met 28 september staat ICT Group op de Electronics & Applications (E&A) beurs in de Jaarbeurs Utrecht. E&A is dé vakbeurs voor industriële elektronica in de Benelux. Op deze beurs kunt u kennismaken met de hele keten, van componenten tot productie en van design services tot styling.

E-Mobility seminar

Het elektrificeren van voertuigen maakt een enorme groei door. Hierbij is een essentiële rol weggelegd voor elektronica (hardware en software). De ontwikkelingen en verbeteringen volgen elkaar in een rap tempo op.

In dit seminar gaan de sprekers in op de vraag: Wat zijn de huidige uitdagingen in de e-mobility markt en hoe kunnen wij deze oplossen/verbeteren door hardware- en softwareontwikkelingen?

De rode draad van dit seminar is de raceauto van het InMotion team dat al jarenlang partner is van ICT Group. De raceauto is ook ‘live’ te bewonderen op de beursvloer (standnummer 7F008). Bekijk hier het hele programma van de E-Mobility seminars.

Presentatie Johan van Uden - Motar

Dinsdag 26 september om 16.15 uur geeft Johan van Uden, Business Development Manager ICT Group, een presentatie over het onderwerp:

Model based software development for an electric endurance racecar

“How does one develop automotive production class software, reliable enough to control an electric racecar that should endure a 24-hour race, under the toughest conditions imaginable for electronics? Vibrations, dust, G-forces, and extreme temperatures are some examples that test the electronics of a racecar to the fullest. In case of any failure, faulty sensor or signals being exposed to electromagnetic fields the software should still be able to control the vehicle safely. For the development, simulation, and testing of all its vehicle functions, InMotion uses Matlab/Simulink models that are automatically translated to embedded software.”

Meer info over Motar? Bekijk de website

Neem contact op met onze experts:
Johan van Uden

Business Development Manager