Je collega’s beter leren kennen. Genieten van het mooie Nederland. Werken aan je eigen gezondheid. En dan ook nog eens geld ophalen voor het goede doel. Door het sponsoren van de Charity Day van het Leontienhuis slaat ICT Group vier vliegen in één klap.

Het Leontienhuis biedt gerichte en effectieve zorg aan jongeren met een eetstoornis en hun families. De organisatie is afhankelijk van donaties. Daarom sponsort ICT Group het jaarlijkse charity event, waarbij deelnemers door te wandelen en fietsen geld ophalen voor het goede doel.

fietsen

Sponsor van de ‘dag van de verbondenheid’

In drie dagen tijd is een prachtig bedrag opgehaald voor de strijd tegen eetstoornissen. ICT Group droeg daar een steentje aan bij door de derde dag, de familie- en vriendendag, te sponsoren. Deze dag staat in het teken van samen actief zijn met de mensen om wie je geeft. “Het draait niet zozeer om de sportieve prestatie maar vooral om het sociale aspect, om de verbondenheid”, zegt Leontien van Moorsel. “Die verbondenheid is ook wat ik terugzie in ICT Group als bedrijf. Daarom past het zo goed bij hen om juist die derde dag te sponsoren.”

wandelen

Partnership Leontienhuis en ICT Group

Leontien van Moorsel is heel blij met het geld, maar vooral met de betrokkenheid van ICT Group. “Want ICT Group steunt ons veel breder dan alleen met een financiële bijdrage. Het is echt een partnership. ICT Group realiseert zich hoe belangrijk het is om aandacht te besteden aan (mentale) gezondheid. Hoe kun je dat nu beter doen dan door samen met je collega’s een gezellige dag te beleven en actief te zijn in de buitenlucht?

De Charity Ride maakt deel uit van de Go for IT campagne van ICT Groep. Lees meer over onze Go for IT campagne

groepsfoto

Neem contact met ons op:

Stuur een mail
Public relations