Afgelopen weekend stond in het teken van het Rotterdam Cycling Festival. Op zaterdag 16 juli en zondag 17 juli namen in totaal bijna 5.000 mensen deel aan de verschillende tochten die werden georganiseerd, waaronder de Wendy & Leontien Ladies ride waar ICT Group hoofdsponsor van was.

Charity rides

Zaterdag stond in het teken van de L’Étape by Tour de France Charity Rides over diverse afstanden. Meer dan 1.500 fietsers stapten op de fiets voor Samen Touren tegen Kanker om geld bij elkaar te fietsen voor wetenschappelijk onderzoek in het Erasmus MC Kanker Instituut. Een aantal van onze ICT collega’s nam deel aan deze tour en kwam samen over de finish.

L’Étape by Tour de France

ICT Group sponsor Ladies ride

Op zondag startte de Wendy & Leontien Ladies ride met ruim 1.000 vrouwen in het ICT Group shirt aan fietstochten met afstanden van 25 tot 80 km. Het doel van de Ladies ride is om vrouwen in beweging te krijgen. Per deelnemer ging een vast bedrag naar de Erasmus MC Foundation. Uiteraard fietste onze ICT ladies ook mee met Wendy en Leontien! Bekijk hier hoe de dames van start gingen!

Start ladies ride

Opbrengst voor betere behandeling van kanker

In totaal werd dit weekend 293.036 euro opgehaald om de kwaliteit van leven van kankerpatiënten vóór, tijdens en na de behandeling te verbeteren.

Aftermovie ladies ride

Neem contact op met Carla Stuifzand - Press