Tijdens InfraTech komt de infrasector samen om verbindingen te leggen, samenwerkingen te versterken, kennis te delen en elkaar te inspireren. ICT Group heeft jarenlange ervaring binnen de infrasector. Zowel aan de voorfase van grote infraprojecten als binnen de ontwikkeling en automatisering van de IT- en de OT-omgevingen. Onze kennis en kunde uit de markten Water, Infra en Energie combineren wij tot innovatieve oplossingen.

Physical Twin, Digital Twin en HoloNXT

De Physical Twin is een showcase waarin we tijdens de InfraTech laten zien dat de gehele systeemintegratie rondom het technische deel van een brug/sluis-combinatie te ontwerpen, te realiseren en te testen is, zonder hierbij te hoeven werken binnen de stremmingsperiode van een object. We laten dit zien in combinatie met de HoloLens en ons HoloNXT-platform.

Kom naar de stand of bezoek onze lezing

U vindt ICT Group (standnummer 6.602) en ons zusje, INNOCY (standnummer 6.008), in hal 6. De lezing die wij geven over de Physical Twin is bij te wonen op:

• Woensdag 18 januari    11:45 - 12:30 uur
  • Donderdag 19 januari   13:30 - 14:15 uur

Vraag hier uw gratis toegangskaart aan.

AANMELDEN

Neem contact op met Herman Kraaij