De InfraTech vakbeurs in Ahoy van 17 t/m 20 januari 2023 was een groot succes voor ICT Group. Zo presenteerden we onder meer onze Physical Twin oplossing in combinatie met onze mixed reality oplossing HoloNXT aan bezoekers.

Aftermovie InfraTech 2023

We zijn verheugd over het succes van onze deelname aan de InfraTech vakbeurs en willen onze bezoekers bedanken voor hun interesse in onze oplossingen. Bekijk de aftermovie voor een impressie van onze activiteiten tijdens de beurs. We hopen u in 2025 weer te zien op de InfraTech vakbeurs!

Physical Twin beurs

Physical Twin i.c.m. mixed reality

De Physical Twin is een ‘replica’ op schaalmodel van het echte object. Door een schaalmodel toe te voegen wordt het gehele gedrag van een object zichtbaar. Dit maakt het interessant voor de opdrachtgevers, bedienaars en overige gebruikers om kennis op te doen van het systeem en het gedrag van het systeem zonder hierbij het werkelijke object de belasten. Dit bespaart ook nog eens energie, er is geen slijtage van bewegende delen en fouten kunnen worden herstelt voor ingebruikname van het object.

Maar het houdt niet op bij de Physical Twin alleen; door gebruik te maken van de Digital Twin en HoloLens is het mogelijk om bijvoorbeeld een control room te visualiseren. Hiermee kunnen we de software testen voordat het object is gebouwd, wat de kwaliteit verhoogt en de ontwikkeltijd verkort. Met een druk op de knop kunt u in een 3D-beleving bijvoorbeeld een brug openen.

Bent u benieuwd hoe het bij ons zusje, INNOCY, ging? Klik hier voor hun terugblik.

Neem contact op met Herman Kraaij

Herman Kraaij